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Se encontraron 52 resultados.
Artículo:

Manager's Tool Kit. Every product has more attributes than meet the eye, but companies and customers are not always conscious of just what those attributes are.

Página:

58

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1609694
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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Artículo:

Books in Review. In 1949, 13 young men died while trying to control a forest fire in Montana's Mann Gulch. Their story was reconstructed by Norman MaClean in his 1992 book Young Men and Fire.

Página:

143

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1609695
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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Artículo:

Also in this issue. Strategic Humor looks at the difficulties of "Communication on the Job."

Página:

106

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1609696
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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Artículo:

Letters to the Editor. Recent HBR articles generate comments from Newt Gingrich, Elaine L. Chao, Peter F. Drucker, J.J. ("Jake") Pickle, Edsel B. Ford II, and others.

Página:

164

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1609697
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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Artículo:

Briefings from the Editors in-clude new findings on competitive strategy, know-how and know-why, teamwork, brand extensions, and emerging markets.

Página:

8

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1544890
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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