- importsource = "00219584-2005-08.txt"
- Artículo:
Photocatalytic Oxidation of Sulfurous Acid in an Aqueous Medium
- Autor:
Alicia Romero
Guillermo Hernández
Marco F. Suárez
- Página:
1234
- Sección:
In the Laboratory
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245552
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education in Environmental Chemistry: Setting the Agenda and Recommending Action. A Workshop Report Summary
- Autor:
Uri Zoller
- Página:
1237
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245553
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Education Research: Understanding Attrition in an Introductory Chemistry Sequence Following Successful Completion of a Remedial Course
- Autor:
Kathy B. Jones
Gregory I. Gellene
- Página:
1241
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245554
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Education Research: A Comparison Study: Assessing Teachers' Conceptions with the Chemistry Concepts Inventory
- Autor:
Rebecca A. Kruse
Gillian H. Roehrig
- Página:
1246
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245555
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching with Technology
- Autor:
Ramesh D. Arasasingham
Mare Taagepera
Frank Potter
Ingrid Martorell
Stacy Lonjers
- Resumen:
Assessing the Effect of Web-Based Learning Tools on Student Understanding of Stoichiometry Using Knowledge Space Theory
- Página:
1251
- Sección:
Information. Textbooks. Media. Resources
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245556
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo