- importsource = "00219584-2005-10.txt"
 
- Artículo:
 The Incorporation of Single Crystal X-ray Diffraction into the Undergraduate Chemistry Curriculum Using Internet-Facilitated Remote Diffractometer Control
- Autor:
 P S Szalay
M Zeller
A D Hunter
- Página:
 1555
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 82
- Número:
 10
- Fecha:
 octubre 2005
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2005-10.txt
- Documento número 245635
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Effects of Thinking Aloud Pair Problem Solving on High School Students' Chemistry Problem-Solving Performance and Verbal Interactions
- Autor:
 Kyungmoon Jeon
Douglas Huffman
Taehee Noh
- Página:
 1558
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 82
- Número:
 10
- Fecha:
 octubre 2005
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2005-10.txt
- Documento número 245636
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Chemistry Teachers' Estimations of Their Students' Learning Achievement
- Autor:
 Huann-shyang Lin
Sung Tao Lee
David Treagust
- Página:
 1565
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 82
- Número:
 10
- Fecha:
 octubre 2005
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2005-10.txt
- Documento número 245637
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Contemporary Moral Problems in Chemistry: Effect of Peer Presentations on Students' Awareness of Science and Society Issues
- Autor:
 Harold B White III
Steven D Brown
Murray V Johnston
- Página:
 1570
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 82
- Número:
 10
- Fecha:
 octubre 2005
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2005-10.txt
- Documento número 245638
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Using "Basic Principles" To Understand Complex Science: Nicotine Smoke Chemistry and Literature Analogies
- Autor:
 Jeffrey I Seeman
- Página:
 1577
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 82
- Número:
 10
- Fecha:
 octubre 2005
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2005-10.txt
- Documento número 245639
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
 - Enlace directo