- importsource = "00219584-2006-09.txt"
- Artículo:
Chemical Education Research: The Role of Structure of the Discipline in Improving Student Understanding: The Case of Organic Chemistry
- Autor:
Gail Green
Marissa Rollnick
- Página:
1376
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
9
- Periodo:
September 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-09.txt
- Documento número 246050
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The New Measurement Concept Explained by Using an Introductory Example
- Autor:
Bruno Wampfler
Matthias Rösslein
Helene Felber
- Página:
1382
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
9
- Periodo:
September 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-09.txt
- Documento número 246051
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are Crystallization and Melting the Reverse Transformation of Each Other?
- Autor:
Herminio P. Diogo
Joaquim J. Moura Ramos
- Página:
1389
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
9
- Periodo:
September 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-09.txt
- Documento número 246052
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Pictorial Representation of Normal Modes of Vibration Using Vibrational Symmetry Coordinates
- Autor:
Jean-Claude Merlin
Jean-Paul Cornard
- Página:
1393
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
9
- Periodo:
September 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-09.txt
- Documento número 246053
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Resources for Student Assessment: A Test Construction Support System for Chemistry Teachers
- Autor:
Derek Cheung
- Página:
1399
- Sección:
Information - Textbooks – Media - Resources
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
9
- Periodo:
September 2006
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2006-09.txt
- Documento número 246054
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:42 p. m.
- Enlace directo