- importsource = "00219584-2012-02.txt"
- Artículo:
Evidence for the Effectiveness of Inquiry-Based, Particulate-Level Instruction on Conceptions of the Particulate Nature of Matter
- Autor:
Chad A. Bridle
Ellen J. Yezierski
- Página:
192
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-02.txt
- Documento número 1141315
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Framing Inquiry in High School Chemistry: Helping Students See the Bigger Picture
- Autor:
Brett Criswell
- Página:
199
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-02.txt
- Documento número 1141316
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students Doing Chemistry: A Hand-On Experience for K–12
- Autor:
Jodye I. Selco
Mary Bruno
Sue Chan
- Página:
206
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-02.txt
- Documento número 1141317
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Symmetry POGIL Activity for Inorganic Chemistry
- Autor:
Cynthia J. Luxford
Michael W. Crowder
Stacey Lowery Bretz
- Página:
211
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-02.txt
- Documento número 1141318
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Choosing the Greenest Synthesis: A Multivariate Metric Green Chemistry Exercise
- Autor:
Sean M. Mercer
John Andraos
Philip G. Jessop
- Página:
215
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-02.txt
- Documento número 1141319
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:33 a. m.
- Enlace directo