- importsource = "00219584-2012-07.txt"
- Artículo:
Using Students’ Representations Constructed during Problem Solving To Infer Conceptual Understanding
- Autor:
Daniel Domin
George Bodner
- Página:
837
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141485
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Decorating with Arrows: Toward the Development of Representational Competence in Organic Chemistry
- Autor:
Nathaniel P. Grove
Melanie M. Cooper
Kelli M. Rush
- Página:
844
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141486
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does Mechanistic Thinking Improve Student Success in Organic Chemistry?
- Autor:
Nathaniel P. Grove
Melanie M. Cooper
Elizabeth L. Cox
- Página:
850
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141487
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Role of Spatial Ability and Strategy Preference for Spatial Problem Solving in Organic Chemistry
- Autor:
Mike Stieff
Minjung Ryu
Bonnie Dixon
- Página:
854
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141488
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Positive Impacts Using POGIL in Organic Chemistry
- Autor:
Sara M. Hein
- Página:
860
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141489
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo