- importsource = "00219584-2012-07.txt"
 
- Artículo:
 Using Students’ Representations Constructed during Problem Solving To Infer Conceptual Understanding
- Autor:
 Daniel Domin
George Bodner
- Página:
 837
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 89
- Número:
 7
- Periodo:
 julio 2012
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141485
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Decorating with Arrows: Toward the Development of Representational Competence in Organic Chemistry
- Autor:
 Nathaniel P. Grove
Melanie M. Cooper
Kelli M. Rush
- Página:
 844
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 89
- Número:
 7
- Periodo:
 julio 2012
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141486
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Does Mechanistic Thinking Improve Student Success in Organic Chemistry?
- Autor:
 Nathaniel P. Grove
Melanie M. Cooper
Elizabeth L. Cox
- Página:
 850
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 89
- Número:
 7
- Periodo:
 julio 2012
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141487
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Role of Spatial Ability and Strategy Preference for Spatial Problem Solving in Organic Chemistry
- Autor:
 Mike Stieff
Minjung Ryu
Bonnie Dixon
- Página:
 854
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 89
- Número:
 7
- Periodo:
 julio 2012
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141488
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Positive Impacts Using POGIL in Organic Chemistry
- Autor:
 Sara M. Hein
- Página:
 860
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 89
- Número:
 7
- Periodo:
 julio 2012
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141489
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
 - Enlace directo