- importsource = "00219584-2013-06.txt"
- Artículo:
Seeing Chemistry through the Eyes of the Blind: A Case Study Examining Multiple Gas Law Representations
- Autor:
Jordan Harshman
Stacey Lowery Bretz
Ellen Yezierski
- Página:
710
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
6
- Periodo:
junio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-06.txt
- Documento número 1141804
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Quantum Mechanics To Facilitate the Introduction of a Broad Range of Chemical Concepts to First-Year Undergraduate Students
- Autor:
Romualdo T. deSouza
Srinivasan S. Iyengar
- Página:
717
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
6
- Periodo:
junio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-06.txt
- Documento número 1141805
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Systematic Approach To Develop a Chemistry Course Introducing Students to Instrumental Analysis
- Autor:
Hao-Yu Shen
Bo Shen
Christopher Hardacre
- Página:
726
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
6
- Periodo:
junio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-06.txt
- Documento número 1141806
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quirks of Stirling’s Approximation
- Autor:
Roderick M. Macrae
Benjamin M. Allgeier
- Página:
731
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
6
- Periodo:
junio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-06.txt
- Documento número 1141807
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Advocating Science for All: An Interview with Peter J. Fensham
- Autor:
Liberato Cardellini
- Página:
735
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
6
- Periodo:
junio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-06.txt
- Documento número 1141808
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo