- importsource = "00219584-2014-03.txt"
- Artículo:
Review of A Tale of Seven Elements
- Autor:
Robert E. Buntrock
- Página:
309
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 1142078
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of Entropy and the Second Law: Interpretation and Misss-Interpretationsss
- Autor:
Hal H. Harris
- Página:
310
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 1142079
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of the Bonding Representations Inventory To Identify Student Misconceptions about Covalent and Ionic Bonding Representations
- Autor:
Cynthia J. Luxford
Stacey Lowery Bretz
- Página:
312
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 1142080
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing and Implementing a Reorganized Undergraduate Chemistry Curriculum Based on the Foundational Chemistry Topics of Structure, Reactivity, and Quantitation
- Autor:
Chris P. Schaller
Kate J. Graham
Brian J. Johnson
- Página:
321
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 1142081
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
SQER3: An Instructional Framework for Using Scientific Inquiry To Design Classroom Demonstrations
- Autor:
Donna M. Chamely-Wiik
Jerome E. Haky
Deborah W. Louda
- Página:
329
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 1142082
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo