- importsource = "00219584-2015-07.txt"
- Artículo:
Comparing Carbonyl Chemistry in Comprehensive Introductory Organic Chemistry Textbooks
- Autor:
Donna J. Nelson
Ravi Kumar
Saravanan Ramasamy
- Página:
1171
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142650
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implementation and Student Testing of a Web-Based, Student-Centered Stereochemistry Tutorial
- Autor:
Nicola J. Burrmann
John W. Moore
- Página:
1178
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142651
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Jigsaw-Style Spectroscopy Problem-Solving To Elucidate Molecular Structure through Online Cooperative Learning
- Autor:
Grace A. Winschel
Renata K. Everett
Brian P. Coppola
- Página:
1188
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142652
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multiple-Choice Exams and Guessing: Results from a One-Year Study of General Chemistry Tests Designed To Discourage Guessing
- Autor:
Mark L. Campbell
- Página:
1194
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142653
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Computational Chemistry into a Course in Classical Thermodynamics
- Autor:
Sheridan R. Martini
Cynthia J. Hartzell
- Página:
1201
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 1142654
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo