- importsource = "00219584-2016-09.txt"
- Artículo:
Development of a three-tier test as a valid diagnostic tool for identification of misconceptions related to carbohydrates
- Autor:
Tamara N. Hrin
Mirjana D. Segedinac
- Página:
1514
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143138
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of an in-class biochemestry mini-conference on students’ perception of science
- Autor:
Timea Gerczei
- Página:
1521
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143139
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing inquiry based methodologies during initial secondary education teacher training using an open-ended problem about chemical change
- Autor:
Iñigo Rodríguez-Arteche
M. Mercedes Martínez Aznar
- Página:
1528
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143140
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking undergraduate physical chemistry curricula
- Autor:
Stephen R. Miller
- Página:
1536
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143141
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lowering barriers to undergraduate research through collaboration with local craft breweries
- Autor:
M. Luke McDermott
- Página:
1543
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143142
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo