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Artículo:

Interactive Visual Least Absolutes Method: Comparison with the Least Squares and the Median Methods

Autor:

Myung-Hoon Kim

Michelle S. Kim

Página:

1737–1743

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

10

Periodo:

11 octubre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

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  • Documento número 1143176
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Artículo:

Using a Table Tennis Game, “Elemental Knock-Out”, To Increase Students’ Familiarity with Chemical Elements, Symbols, and Atomic Numbers

Autor:

Chang-Hung Lee

Jian Fan Zhu

Tien-Li Lin

Página:

1744–1748

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

10

Periodo:

11 octubre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-10.txt

  • Documento número 1143177
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Artículo:

Demonstrating Rapid Qualitative Elemental Analyses of Participant-Supplied Objects at a Public Outreach Event

Autor:

Gunnar Schwarz

Marcel Burger

Kevin Guex

Página:

1749–1753

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

10

Periodo:

11 octubre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-10.txt

  • Documento número 1143178
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Artículo:

Investigating Dissolution and Precipitation Phenomena with a Smartphone Microscope

Autor:

Gregg J. Lumetta

Edgar Arcia

Página:

1754–1759

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

10

Periodo:

11 octubre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-10.txt

  • Documento número 1143179
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Artículo:

Integrating a Smartphone and Molecular Modeling for Determining the Binding Constant and Stoichiometry Ratio of the Iron(II)–Phenanthroline Complex: An Activity for Analytical and Physical Chemistry Laboratories

Autor:

Camilo de L. M. de Morais

Sérgio R. B. Silva

Davi S. Vieira

Página:

1760–1765

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

10

Periodo:

11 octubre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-10.txt

  • Documento número 1143180
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