1. importsource = "00219584-2016-12.txt"
Se encontraron 52 resultados.
Artículo:

Let Students Derive, by Themselves, Two-Dimensional Atomic and Molecular Quantum Chemistry from Scratch

Autor:

Yingbin Ge

Página:

2033

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 1143227
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving Students’ Understanding of the Connections between the Concepts of Real-Gas Mixtures, Gas Ideal-Solutions, and Perfect-Gas Mixtures

Autor:

Romain Privat

Jean-Noël Jaubertand

Edouard Moine

Página:

2040

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 1143228
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Promoting Inclusive Chemistry Teaching by Developing an Accessible Thermometer for Students with Visual Disabilities

Autor:

Felipe A. Vitoriano

Vânia L. G. Teles

Ivanise M. Rizzattiand

Página:

2046

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 1143229
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Communicating Science Concepts to Individuals with Visual Impairments Using Short Learning Modules

Autor:

Anthony S. Stender

Ryan Newell

Eduardo Villarreal

Página:

2052

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 1143230
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The “pHunger Games”: Manuscript Review to Assess Graduating Chemistry Majors

Autor:

David J. Gorin

Elizabeth R. Jamieson

K. T. Queeney

Página:

2058

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

12

Periodo:

diciembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-12.txt

  • Documento número 1143231
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
  • Enlace directo