- importsource = "00219584-2016-12.txt"
- Artículo:
Let Students Derive, by Themselves, Two-Dimensional Atomic and Molecular Quantum Chemistry from Scratch
- Autor:
Yingbin Ge
- Página:
2033
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-12.txt
- Documento número 1143227
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving Students’ Understanding of the Connections between the Concepts of Real-Gas Mixtures, Gas Ideal-Solutions, and Perfect-Gas Mixtures
- Autor:
Romain Privat
Jean-Noël Jaubertand
Edouard Moine
- Página:
2040
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-12.txt
- Documento número 1143228
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting Inclusive Chemistry Teaching by Developing an Accessible Thermometer for Students with Visual Disabilities
- Autor:
Felipe A. Vitoriano
Vânia L. G. Teles
Ivanise M. Rizzattiand
- Página:
2046
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-12.txt
- Documento número 1143229
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Communicating Science Concepts to Individuals with Visual Impairments Using Short Learning Modules
- Autor:
Anthony S. Stender
Ryan Newell
Eduardo Villarreal
- Página:
2052
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-12.txt
- Documento número 1143230
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The “pHunger Games”: Manuscript Review to Assess Graduating Chemistry Majors
- Autor:
David J. Gorin
Elizabeth R. Jamieson
K. T. Queeney
- Página:
2058
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-12.txt
- Documento número 1143231
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:47 a. m.
- Enlace directo