- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
Sensitivities to early exchange in synchronous computer-supported collaborative learning (CSCL) groups
- Autor:
Manu Kapur
John Voiklis
Charles K. Kinzer
- Página:
54
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589903
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The evolution of a collaborative authoring system for non-linear hypertext: A design-based research study
- Autor:
Johannes Strobel
David H. Jonassen
Ioan Gelu Ionas
- Página:
67
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589904
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Task results processing for the needs of task-oriented design environments
- Autor:
Irina Zheliazkova
R. Kolev
- Página:
86
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589905
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Game content creation and it proficiency: An exploratory study
- Autor:
Elisabeth Hayes
- Página:
97
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589906
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The influence of students and teachers characteristics on the efficacy of face-to-face and computer supported collaborative learning
- Autor:
Andrea Solimeno
Minou Ella Mebane
Manuela Tomai
Donata Francescato
- Página:
109
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589907
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo