1. importsource = "03601315-2008-11.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

A comparison of the misconceptions about the time-efficiency of algorithms by various profiles of computer-programming students

Autor:

Nesrin Özdener

Página:

1094

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797298
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating teacher stress when using technology

Autor:

Mohammed Al-Fudail

Harvey Mellar

Página:

1103

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797299
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Attracting student participation in asynchronous online discussions: A case study of peer facilitation

Autor:

Khe Foon Hew

Wing Sum Cheung

Página:

1111

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797300
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Intelligent Thai text – Thai sign translation for language learning

Autor:

Srisavakon Dangsaart

Kanlaya Naruedomkul

Nick Cercone

Página:

1125

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797301
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Eighth graders’ web searching strategies and outcomes: The role of task types, web experiences and epistemological beliefs

Autor:

Yi-Wen Tu

Meilun Shih

Chin-Chung Tsai

Página:

1142

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797302
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo