1. importsource = "03601315-2009-04.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

The effects of conceptual change texts accompanied with animations on overcoming 11th grade students’ alternative conceptions of chemical bonding

Autor:

Haluk Özmen

Hülya Demircio?lu

Gökhan Demircio?lu

Página:

681

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632591
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

(Self-)Evaluation of computer competence: How gender matters

Autor:

Monika Sieverding

Sabine C. Koch

Página:

696

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632592
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An experience of teaching for learning by observation: Remote-controlled experiments on electrical circuits

Autor:

Siu Cheung Kong

Yau Yuen Yeung

Xian Qiu Wu

Página:

702

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632593
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The POD model: Using communities of practice theory to conceptualise student teachers’ professional learning online

Autor:

Linda Clarke

Página:

521

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 983696
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A computer game as a context for non-routine mathematical problem solving: The effects of type of question prompt and level of prior knowledge

Autor:

Chun-Yi Lee

Ming-Puu Chen

Página:

530

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 983697
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo