1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

The use of video technology for providing feedback to students: Can it enhance the feedback experience for staff and students?

Autor:

Anne Crook

Alice Mauchline

Stephen Maw

Clare Lawson

Robyn Drinkwater

Karsten Lundqvist

Paul Orsmond

Stephen Gomez

Julian Park

Página:

386

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93418
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Opening The Door: An evaluation of the efficacy of a problem-based learning game

Autor:

Scott J. Warren

Mary Jo Dondlinger

Julie McLeod

Chris Bigenho

Página:

397

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93419
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School principals at their lonely work: Recording workday practices through ESM logs

Autor:

Verónica López

Luis Ahumada

Sergio Galdames

Romina Madrid

Página:

413

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93420
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do mathematicians integrate computer algebra systems in university teaching? Comparing a literature review to an international survey study

Autor:

Neil Marshall

Chantal Buteau

Daniel H. Jarvis

Zsolt Lavicza

Página:

423

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93421
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Serious games and learning effectiveness: The case of It’s a Deal!

Autor:

Victoria Guillén-Nieto

Marian Aleson-Carbonell

Página:

435

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93422
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo