- importsource = "03601315-2012-11.txt"
- Artículo:
Laptop usage affects abstract reasoning of children in the developing world
- Autor:
Nina Hansen, Namkje Koudenburg, Rena Hiersemann, Peter J. Tellegen, Márton Kocsev, Tom Postmes
- Página:
989
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984407
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Efficacy of virtual patients in medical education: A meta-analysis of randomized studies
- Autor:
Fabrizio Consorti, Rosaria Mancuso, Martina Nocioni, Annalisa Piccolo
- Página:
1001
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984408
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unpacking self and socio dialectics within learners' interactive play
- Autor:
Azilawati Jamaludin, Mi Song Kim, Wei Loong David Hung
- Página:
1009
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984409
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The roles of embedded monitoring requests and questions in improving mental models of computer-based scientific text
- Autor:
Lesley G. Hathorn, Katherine A. Rawson
- Página:
1021
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984410
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prompting authentic blogging practice in an online graduate course
- Autor:
Wendy Freeman, Clare Brett
- Página:
1032
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984411
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo