1. importsource = "03601315-2012-11.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Laptop usage affects abstract reasoning of children in the developing world

Autor:

Nina Hansen, Namkje Koudenburg, Rena Hiersemann, Peter J. Tellegen, Márton Kocsev, Tom Postmes

Página:

989

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984407
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Efficacy of virtual patients in medical education: A meta-analysis of randomized studies

Autor:

Fabrizio Consorti, Rosaria Mancuso, Martina Nocioni, Annalisa Piccolo

Página:

1001

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984408
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unpacking self and socio dialectics within learners' interactive play

Autor:

Azilawati Jamaludin, Mi Song Kim, Wei Loong David Hung

Página:

1009

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984409
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The roles of embedded monitoring requests and questions in improving mental models of computer-based scientific text

Autor:

Lesley G. Hathorn, Katherine A. Rawson

Página:

1021

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984410
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Prompting authentic blogging practice in an online graduate course

Autor:

Wendy Freeman, Clare Brett

Página:

1032

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984411
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo