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Artículo:

Data-Driven World. Chain of spam

Autor:

Ian Shoales

Página:

64

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

2

Número:

18

Periodo:

Diciembre 1999

ISSN:

91021

SrcID:

91021-1999-12-21.TXT

  • Documento número 1620548
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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Artículo:

Search in the Age of Knowledge. The Internet offers a potentially limitless library of documents for decision support but no inherent, intelligent means of cataloging its contents. If search engines are to serve this purpose, they must deliver not only processing power, but also the ability to intelligently discern the essence of a query

Autor:

Mark Tucker

Carl Frappaolo

Página:

30

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

2

Número:

18

Periodo:

Diciembre 1999

ISSN:

91021

SrcID:

91021-1999-12-21.TXT

  • Documento número 1620549
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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Artículo:

Panning for Sales-Force Gold. For IT managers who want to move beyond their traditional roles as managers of data related processes and add more value to the organization, data mining - whether for customer relationship management, supply chain optimization, or in this case, sales-force effectiveness - pays dividends

Autor:

Ram Gopalan

Página:

38

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

2

Número:

18

Periodo:

Diciembre 1999

ISSN:

91021

SrcID:

91021-1999-12-21.TXT

  • Documento número 1620550
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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Artículo:

Living Legacy. When business rules are lost, so is your opportunity to take full advantage of the information involved. Discovering those rules during the process of moving legacy data into data warehouses yields better control over organizational information as well as improved data quality

Autor:

David Loshin

Página:

46

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

2

Número:

18

Periodo:

Diciembre 1999

ISSN:

91021

SrcID:

91021-1999-12-21.TXT

  • Documento número 1620551
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Artículo:

CRM: Easier Said Than Done. Although technology advances offer your organization many of the assets it would need for a customer relationship management (CRM) initiative, getting a handle on people and process issues is more important for effective results

Autor:

Lorne Hill

Página:

53

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

2

Número:

18

Periodo:

Diciembre 1999

ISSN:

91021

SrcID:

91021-1999-12-21.TXT

  • Documento número 1620552
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