- importsource = "91021-1999-12-21.TXT"
- Artículo:
Data-Driven World. Chain of spam
- Autor:
Ian Shoales
- Página:
64
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
2
- Número:
18
- Periodo:
Diciembre 1999
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-1999-12-21.TXT
- Documento número 1620548
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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- Artículo:
Search in the Age of Knowledge. The Internet offers a potentially limitless library of documents for decision support but no inherent, intelligent means of cataloging its contents. If search engines are to serve this purpose, they must deliver not only processing power, but also the ability to intelligently discern the essence of a query
- Autor:
Mark Tucker
Carl Frappaolo
- Página:
30
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
2
- Número:
18
- Periodo:
Diciembre 1999
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-1999-12-21.TXT
- Documento número 1620549
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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- Artículo:
Panning for Sales-Force Gold. For IT managers who want to move beyond their traditional roles as managers of data related processes and add more value to the organization, data mining - whether for customer relationship management, supply chain optimization, or in this case, sales-force effectiveness - pays dividends
- Autor:
Ram Gopalan
- Página:
38
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
2
- Número:
18
- Periodo:
Diciembre 1999
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-1999-12-21.TXT
- Documento número 1620550
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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- Artículo:
Living Legacy. When business rules are lost, so is your opportunity to take full advantage of the information involved. Discovering those rules during the process of moving legacy data into data warehouses yields better control over organizational information as well as improved data quality
- Autor:
David Loshin
- Página:
46
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
2
- Número:
18
- Periodo:
Diciembre 1999
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-1999-12-21.TXT
- Documento número 1620551
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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- Artículo:
CRM: Easier Said Than Done. Although technology advances offer your organization many of the assets it would need for a customer relationship management (CRM) initiative, getting a handle on people and process issues is more important for effective results
- Autor:
Lorne Hill
- Página:
53
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
2
- Número:
18
- Periodo:
Diciembre 1999
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-1999-12-21.TXT
- Documento número 1620552
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:20 p. m.
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