- isn = "00131784"
- Artículo:
Why Reciprocal Teaching?
- Autor:
Carolyn J. Carter
- Resumen:
In an urban district that was in danger of state takeover, Reciprocal Teaching raised hopes, expectations, and student achievement in less than one year
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133211
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taking a Storypath into History
- Autor:
Margit McGuire
- Resumen:
Combining the basic elements of a story, students "create" history and explore what it might have been like to live in a different time
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133212
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In Italy / Unlocking Creativity
- Autor:
Alessandro Antonietti
- Resumen:
While discovering the secrets of a volcano, children learn strategies for innovative thinking
- Página:
73
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133213
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In Australia / New Avenues to Literacy
- Autor:
Trevor H. Cairney
- Resumen:
Schools are broadening their literacy efforts to help children learn to respond to e-mail and convey meaning through images as well as text
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133214
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Rethinking the Purpose of Education” / Facing Inequality and the End of Work
- Autor:
Jon Van Til
- Resumen:
The author agrees to points made by Karp, Molnar, Rifkin, and Murnane and Levy (February 1997) but argues that our best way to sustain democracy, justice, and economic opportunity is through service learning
- Página:
78
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133215
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo