1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Why Reciprocal Teaching?

Autor:

Carolyn J. Carter

Resumen:

In an urban district that was in danger of state takeover, Reciprocal Teaching raised hopes, expectations, and student achievement in less than one year

Página:

64

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133211
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taking a Storypath into History

Autor:

Margit McGuire

Resumen:

Combining the basic elements of a story, students "create" history and explore what it might have been like to live in a different time

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133212
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In Italy / Unlocking Creativity

Autor:

Alessandro Antonietti

Resumen:

While discovering the secrets of a volcano, children learn strategies for innovative thinking

Página:

73

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133213
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In Australia / New Avenues to Literacy

Autor:

Trevor H. Cairney

Resumen:

Schools are broadening their literacy efforts to help children learn to respond to e-mail and convey meaning through images as well as text

Página:

76

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133214
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

“Rethinking the Purpose of Education” / Facing Inequality and the End of Work

Autor:

Jon Van Til

Resumen:

The author agrees to points made by Karp, Molnar, Rifkin, and Murnane and Levy (February 1997) but argues that our best way to sustain democracy, justice, and economic opportunity is through service learning

Página:

78

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133215
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo