- isn = "00131784-2007-04"
- Artículo:
Are They Ready?
- Autor:
Marge Scherer
- Resumen:
One thing we know is that our students need to graduate
- Página:
7
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025412
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
All About Accountability / The Lowdown on Learning Progressions
- Autor:
W. James Popham
- Resumen:
The best learning progressions are fashioned according to a less-is-more model
- Página:
83
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025413
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leading to Change / Lessons from Shamombo
- Autor:
Douglas Reeves
- Resumen:
What do you need to learn?
- Página:
85
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025414
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Principal Connection / Who Owns Teacher Growth?
- Autor:
Joanne Rooney
- Resumen:
Just as student learning depends on the expertise of teachers, the expertise of teachers depends on the quality of their professional development
- Página:
87
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025415
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meet ASCD's 2006 Outstanding Young Educator (aWRD)
- Autor:
Laura Varlas
- Página:
89
- Sección:
Departments
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025416
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
- Enlace directo