- pub = ("Mind, Culture, and Activity")
- Artículo:
From Talk to Action: Experiencing Interlocution in Developmental Interventions
- Autor:
Annalisa Sannino
- Página:
234
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-03.txt
- Documento número 1181196
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Urie Bronfenbrenner Top 19: Looking Back at His Bioecological Perspective: Making Human Beings Human. Bioecological Perspectives on Human Development, by Urie Bronfenbrenner (Ed.), Thousand Oaks, CA: Sage, 2005, 336 pp.
- Autor:
Thomas S. Weisner
- Página:
258
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-03.txt
- Documento número 1181197
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Creative Contributions Emerge Over the Lifespan: The Nature of Creative Development, by Jonathan S. Feinstein, Cambridge, UK: Cambridge University Press, 2007, 572 pp.
- Autor:
R. Keith Sawyer
- Página:
263
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-03.txt
- Documento número 1181198
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Japanese Contributions to Theory and Practice in Developmental Psychology: Applied Developmental Psychology: Theory, Practice and Research from Japan, by David Shwalb, Jun Nakazawa, and Barbara Shwalb (Eds.), Greenwich, CT: IAP Publishers, 2005, 354 pp.
- Autor:
Gerald LeTendre
- Página:
266
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-03.txt
- Documento número 1181199
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special issue
- Autor:
Michael Cole
- Resumen:
Combining longitudinal, cross-historical, and cross-culture methods to study culture and cognition
- Página:
169
- Publicación:
Mind, Culture, And Activity
- Volúmen:
12
- Número:
3 y 4
- Año:
2005
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2005-03.txt
- Documento número 844238
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:14 a. m.
- Enlace directo