- sec = ("RESEARCH AND REVIEWS")
- Artículo:
Making the most of an internship: An empirical study of internship satisfaction
- Autor:
Caroline P. D'Abate
Mark A. Youndt
Kathryn E. Wenze
- Página:
527
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 638073
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender diversity in editorial boards of management journals
- Autor:
Isabel Metz
Anne-Wil Harzing
- Página:
540
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 638074
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mission statements in U.S. collages of Business: An empirical examination of their content with linkages to configurations nad performance
- Autor:
Timothy B. Palmer
Jeremy C. Short
- Página:
545
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 524896
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The nature of knowledge in Business schools
- Autor:
Robert Chia
Robin Holt
- Página:
471
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 524897
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer coaching: A relational process for accelerating career learning
- Autor:
Polly Parker
Douglas T. Hall
Kathy E. Kram
- Página:
487
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 524898
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:38 a. m.
- Enlace directo