1. vol = "16"
Se encontraron 8349 resultados.
Artículo:

Teachers' perceptions of their relationships with students: Effects of child age, gender, and ethnicity of teachers and children

Autor:

Elizabeth W Saft

Robert C Pianta

Página:

125

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424313
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The sequential introduction of compliance training components with elementary-aged children in general education classroom settings

Autor:

Alisha D Ford

D Joe Olmi

Ron P Edwards

Daniel H Tingstrom

Página:

142

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424314
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Social skill training in an integrated preschool program

Autor:

Hindi M Guglielmo

Georgiana Shick Tryon

Página:

158

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424315
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessing the social validity of behavioral interventions: A review of treatment acceptability measures

Autor:

Cindy A Finn

Ingrid E Sladeczek

Página:

176

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424316
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A multiple-sequence variant of the multiple-baseline design: A strategy for analysis of sequence effects and treatment comparison

Autor:

George H Noell

Frank M Gresham

Página:

207

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424317
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo