- pub = ("School Psychology International")
- Artículo:
Incidence Of Basic Concepts In The Directions Of New And Recently Revised American Intelligence Tests For Preschool Children
- Autor:
Dawn P. Flanagan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634482
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
General And Resource Class Teachers’ Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards Classroom Collaboration; The Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards The Newly Advocated Collaborative Supportive Roles Of Resource Teachers By Means Of A Questionnaire
- Autor:
Hing Fung Tsui
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634483
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer Relations Of Children In Taiwan With Characteristics Of Attention Deficit Disorder; Purposes Of The Study Wee To Determine Whether Attention Deficit Hyperactivity Disorder Was Identifiable In The Taiwan Ese Culture
- Autor:
Ching Yen Li
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634484
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parent Consultation: Evaluation Of A Self Help Manual For Children’s Homework Problems
- Autor:
Pamela Ann Loitz
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634485
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Autor:
Belinda Druker
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634486
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo