- pub = ("School Psychology Quarterly")
- Artículo:
Research Design and Methodology Section Logistic regression for school psychologists
- Autor:
Michael LeBlanc
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-03.txt
- Documento número 1634758
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Issue: evidence-based interventions in school psychology: the state of the art and future directions Evidence-based interventions in school psychology: state of the art directions for the future
- Autor:
Terry B. Gutkin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634759
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence-based interventions in school psychology: conceptual foundations of the procedural and coding manual of division 16 and the society for the study of school psychology task force
- Autor:
Thomas R. Kratowich
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634760
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence-based interventions in school psychology: An illustration of task force coding criteria using single-participant research design
- Autor:
Elisa Steele Shernoff
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634761
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence-based interventions in school psychology: an illustration of task force coding criteria using group-based research design
- Autor:
Gretchen Lewis-Snyder
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634762
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo