1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Generating a two-phase lesson for guiding beginners to learn basic dance movements

Autor:

Yang Yang

Howard Leung

Lihua Yue

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984455
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mobile learning: Two case studies of supporting inquiry learning in informal and semiformal settings

Autor:

Ann C. Jones

Eileen Scanlon

Gill Clough

Página:

21

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984456
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Addressing drop-out and sustained effort issues with large practical groups using an automated delivery and assessment system

Autor:

Luis de-la-Fuente-Valent?n

Abelardo Pardo

Carlos Delgado Kloos

Página:

33

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984457
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Online learning across ethnicity and age: A study on learning interaction participation, perception, and learning satisfaction

Autor:

Fengfeng Ke

Dean Kwak

Página:

43

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984458
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Motivation and learning strategies in the use of ICTs among university students

Autor:

Alberto Valent?n

Pedro M. Mateos

Mar?a M. Gonzßlez-Tablas

Página:

52

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984459
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo