1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Social learning network analysis model to identify learning patterns using ontology clustering techniques and meaningful learning

Autor:

Andi Besse Firdausiah Mansur

Norazah Yusof

Página:

73

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984515
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Problem solving by 5–6 years old kindergarten children in a computer programming environment: A case study

Autor:

G. Fessakis

E. Gouli

E. Mavroudi

Página:

87

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984516
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning and best practices for learning in open-source software communities

Autor:

Vandana Singh

Lila Holt

Página:

98

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984517
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The development and validation of an instrument for assessing college students' perceptions of faculty knowledge in technology-supported class environments

Autor:

Ching-Lin Shih

Hsueh-Hua Chuang

Página:

109

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984518
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fundamentals of the design and the operation of an intelligent tutoring system for the learning of the arithmetical and algebraic way of solving word problems

Autor:

David Arnau

Miguel Arevalillo-Herráez

Luis Puig

Página:

119

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984519
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo