- isn = "03601315"
- Artículo:
Social learning network analysis model to identify learning patterns using ontology clustering techniques and meaningful learning
- Autor:
Andi Besse Firdausiah Mansur
Norazah Yusof
- Página:
73
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984515
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Problem solving by 5–6 years old kindergarten children in a computer programming environment: A case study
- Autor:
G. Fessakis
E. Gouli
E. Mavroudi
- Página:
87
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984516
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning and best practices for learning in open-source software communities
- Autor:
Vandana Singh
Lila Holt
- Página:
98
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984517
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The development and validation of an instrument for assessing college students' perceptions of faculty knowledge in technology-supported class environments
- Autor:
Ching-Lin Shih
Hsueh-Hua Chuang
- Página:
109
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984518
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fundamentals of the design and the operation of an intelligent tutoring system for the learning of the arithmetical and algebraic way of solving word problems
- Autor:
David Arnau
Miguel Arevalillo-Herráez
Luis Puig
- Página:
119
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984519
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo