- isn = "03601315"
- Artículo:
Gamifying learning experiences: Practical implications and outcomes
- Autor:
Adrián Domínguez
Joseba Saenz-de-Navarrete
Luis de-Marcos
- Página:
380
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984540
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transfer of expertise: An eye tracking and think aloud study using dynamic medical visualizations
- Autor:
Andreas Gegenfurtner
Marko Seppänen
- Página:
393
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984541
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Toward a social conflict evolution model: Examining the adverse power of conflictual social interaction in online learning
- Autor:
Kui Xie
Nicole C. Miller
Justin R. Allison
- Página:
404
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984542
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hypertext annotation: Effects of presentation formats and learner proficiency on reading comprehension and vocabulary learning in foreign languages
- Autor:
I-Jung Chen
Jung-Chuan Yen
- Página:
416
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984543
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of social media in shaping first-generation high school students' college aspirations: A social capital lens
- Autor:
Donghee Yvette Wohn
Nicole B. Ellison
M. Laeeq Khan
- Página:
424
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 984544
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo