1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Research on the effectiveness of information technology in reducing the Rural–Urban Knowledge Divide

Autor:

Ruey-Shin Chen

I-Fan Liu

Página:

437

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984545
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game

Autor:

David Furió

Santiago González-Gancedo

M.-Carmen Juan

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984546
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of the size and weight of a mobile device on an educational game

Autor:

David Furió

Santiago González-Gancedo

M.-Carmen Juan

Página:

24

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984547
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving teacher candidates' knowledge of phonological awareness: A multimedia approach

Autor:

Michael J. Kennedy

Melissa K. Driver

Paige C. Pullen

Página:

42

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984548
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adaptive diagrams: Handing control over to the learner to manage split-attention online

Autor:

Shirley Agostinho

Sharon Tindall-Ford

Kylie Roodenrys

Página:

52

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

64

Periodo:

mayo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-05.txt

  • Documento número 984549
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo