- isn = "03601315"
- Artículo:
A blended learning lecture delivery model for large and diverse undergraduate cohorts
- Autor:
Wendy A. McKenzie
Eloise Perini
Vanessa Rohlf
- Página:
116
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984555
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reflections on the scholarly contributions of Professor David H. Jonassen
- Autor:
Thomas C. Reeves
Chwee Beng Lee
Woei Hung
- Página:
127
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984556
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Model-based reasoning
- Autor:
Dirk Ifenthaler
Norbert M. Seel
- Página:
131
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984557
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of authenticity in design-based learning environments: The case of engineering education
- Autor:
J. Strobel
J. Wang
N.R. Weber
- Página:
143
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984558
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perspectives on problem solving and instruction
- Autor:
Jeroen J.G. van Merriënboer
- Página:
153
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
64
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-05.txt
- Documento número 984559
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo