- isn = "03601315"
- Artículo:
Web Collage: An implementation of support for assessment design in CSCL macro-scripts
- Autor:
Eloy Villasclaras-Fernández
Davinia Hernández-Leo
Juan I. Asensio-Pérez
- Página:
79
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984585
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving literacy skills through learning reading by writing: The iWTR method presented and tested
- Autor:
Annika Agélii Genlott
Åke Grönlund
- Página:
98
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984586
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patterns of Web 2.0 tool use among young Spanish people
- Autor:
Judit García-Martín
Jesús-Nicasio García-Sánchez
- Página:
105
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984587
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Delivering unprecedented access to learning through podcasting as OER, but who's listening? A profile of the external iTunes U user
- Autor:
Fernando Rosell-Aguilar
- Página:
121
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984588
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of drag-and-response interaction mechanism of multi-touch operated tabletop technology on users' awareness and collaborative performance
- Autor:
Wu-Yuin Hwang
Rustam Shadiev
Yueh-Min Huang
- Página:
130
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984589
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo