1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Web Collage: An implementation of support for assessment design in CSCL macro-scripts

Autor:

Eloy Villasclaras-Fernández

Davinia Hernández-Leo

Juan I. Asensio-Pérez

Página:

79

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984585
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving literacy skills through learning reading by writing: The iWTR method presented and tested

Autor:

Annika Agélii Genlott

Åke Grönlund

Página:

98

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984586
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Patterns of Web 2.0 tool use among young Spanish people

Autor:

Judit García-Martín

Jesús-Nicasio García-Sánchez

Página:

105

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984587
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Delivering unprecedented access to learning through podcasting as OER, but who's listening? A profile of the external iTunes U user

Autor:

Fernando Rosell-Aguilar

Página:

121

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984588
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of drag-and-response interaction mechanism of multi-touch operated tabletop technology on users' awareness and collaborative performance

Autor:

Wu-Yuin Hwang

Rustam Shadiev

Yueh-Min Huang

Página:

130

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984589
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo