1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Critical success factors for motivating and sustaining women's ICT learning

Autor:

Feng-Yang Kuo

Fan-Chuan Tseng

Cecilia I.C. Lin

Página:

208

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984595
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using online cognitive tasks to predict mathematics low school achievement

Autor:

Caroline Di Bernardi Luft

July Silveira Gomes

Daniel Priori

Página:

219

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984596
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating reviewing strategies into shared electronic note-taking: Questioning, summarizing and note reading

Autor:

Chiung-Hui Chiu

Chiu-Yi Wu

Hsiao-Wei Cheng

Página:

229

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984597
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Animated agents and learning: Does the type of verbal feedback they provide matter?

Autor:

Lijia Lin

Robert K. Atkinson

Robert M. Christopherson

Página:

239

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984598
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

ABRACADABRA aids Indigenous and non-Indigenous early literacy in Australia: Evidence from a multisite randomized controlled trial

Autor:

Jennifer R. Wolgemuth

Robert Savage

Janet Helmer

Página:

250

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984599
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo