- isn = "03601315"
- Artículo:
Critical success factors for motivating and sustaining women's ICT learning
- Autor:
Feng-Yang Kuo
Fan-Chuan Tseng
Cecilia I.C. Lin
- Página:
208
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984595
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using online cognitive tasks to predict mathematics low school achievement
- Autor:
Caroline Di Bernardi Luft
July Silveira Gomes
Daniel Priori
- Página:
219
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984596
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating reviewing strategies into shared electronic note-taking: Questioning, summarizing and note reading
- Autor:
Chiung-Hui Chiu
Chiu-Yi Wu
Hsiao-Wei Cheng
- Página:
229
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984597
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Animated agents and learning: Does the type of verbal feedback they provide matter?
- Autor:
Lijia Lin
Robert K. Atkinson
Robert M. Christopherson
- Página:
239
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984598
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ABRACADABRA aids Indigenous and non-Indigenous early literacy in Australia: Evidence from a multisite randomized controlled trial
- Autor:
Jennifer R. Wolgemuth
Robert Savage
Janet Helmer
- Página:
250
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984599
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo