1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Experimenting with electromagnetism using augmented reality: Impact on flow student experience and educational effectiveness

Autor:

María Blanca Ibáñez

Ángela Di Serio

Diego Villarán

Página:

1

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984600
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Detecting students' perception style by using games

Autor:

Juan Feldman

Ariel Monteserin

Analía Amandi

Página:

14

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984601
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Positive technological and negative pre-test-score effects in a four-year assessment of low socioeconomic status K-8 student learning in computer-based Math and Language Arts courses

Autor:

Patrick Suppes

Tie Liang

Elizabeth E. Macken

Página:

23

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984602
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The VELscience project: Middle schoolers' engagement in student-directed inquiry within a virtual environment for learning

Autor:

Susan Pedersen

Travis Irby

Página:

33

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984603
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring mobile tablet training for road safety: A uses and gratifications perspective

Autor:

Iris Reychav

Dezhi Wu

Página:

43

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984604
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo