1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Exploring feedback and student characteristics relevant for personalizing feedback strategies

Autor:

Susanne Narciss

Sergey Sosnovsky

Lenka Schnaubert

Página:

56

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984605
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of an integrated concept mapping and web-based problem-solving approach on students' learning achievements, perceptions and cognitive loads

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Fan-Ray Kuo

Nian-Shing Chen

Página:

77

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984606
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Peer Instruction in computing: The value of instructor intervention

Autor:

Daniel Zingaro

Leo Porter

Página:

87

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984607
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An adaptation algorithm for an intelligent natural language tutoring system

Autor:

Annabel Latham

Keeley Crockett

David McLean

Página:

97

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984608
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Modelling students' flow experiences in an online learning environment

Autor:

Irene Esteban-Millat

Francisco J. Martínez-López

Rubén Huertas-García

Página:

111

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984609
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo