1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Development and behavioral pattern analysis of a mobile guide system with augmented reality for painting appreciation instruction in an art museum

Autor:

Kuo-En Chang

Chia-Tzu Chang

Huei-Tse Hou

Página:

185

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984615
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The cognitive impact of interactive design features for learning complex materials in medical education

Autor:

Hyuksoon S. Song

Martin Pusic

Michael W. Nick

Página:

198

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984616
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the impact of an integrated approach to the development of preservice teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK)

Autor:

Chrystalla Mouza

Rachel Karchmer-Klein

Ratna Nandakumar

Página:

206

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984617
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enacting a technology-based science curriculum across a grade level: The journey of teachers' appropriation

Autor:

Chee-Kit Looi

Daner Sun

Peter Seow

Página:

222

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984618
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children's engagement during digital game-based learning of reading: The effects of time, rewards, and challenge

Autor:

Miia Ronimus

Janne Kujala

Asko Tolvanen

Página:

237

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984619
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo