- isn = "03601315"
- Artículo:
Development and behavioral pattern analysis of a mobile guide system with augmented reality for painting appreciation instruction in an art museum
- Autor:
Kuo-En Chang
Chia-Tzu Chang
Huei-Tse Hou
- Página:
185
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
February 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-02.txt
- Documento número 984615
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The cognitive impact of interactive design features for learning complex materials in medical education
- Autor:
Hyuksoon S. Song
Martin Pusic
Michael W. Nick
- Página:
198
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
February 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-02.txt
- Documento número 984616
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the impact of an integrated approach to the development of preservice teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK)
- Autor:
Chrystalla Mouza
Rachel Karchmer-Klein
Ratna Nandakumar
- Página:
206
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
February 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-02.txt
- Documento número 984617
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enacting a technology-based science curriculum across a grade level: The journey of teachers' appropriation
- Autor:
Chee-Kit Looi
Daner Sun
Peter Seow
- Página:
222
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
February 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-02.txt
- Documento número 984618
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children's engagement during digital game-based learning of reading: The effects of time, rewards, and challenge
- Autor:
Miia Ronimus
Janne Kujala
Asko Tolvanen
- Página:
237
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
February 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-02.txt
- Documento número 984619
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo