1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Using an adapted, task-level technology acceptance model to explain why instructors in higher education intend to use some learning management system tools more than others

Autor:

Judith Schoonenboom

Página:

247

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984620
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from the folly of others: Learning to self-correct by monitoring the reasoning of virtual characters in a computer-supported mathematics learning environment

Autor:

Sandra Y. Okita

Página:

257

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984621
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Community knowledge assessment in a knowledge building environment

Autor:

Huang-Yao Hong

Marlene Scardamalia

Página:

279

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984622
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Influence of group configuration on online discourse writing

Autor:

Mingzhu Qiu

Jim Hewitt

Clare Brett

Página:

289

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984623
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design and evaluation of instructor-based and peer-oriented attention guidance functionalities in an open source anchored discussion system

Autor:

Evren Eryilmaz

Ming Ming Chiu

Brian Thoms

Página:

303

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984624
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo