- isn = "03601315"
- Artículo:
A narrative literature review of games, animations and simulations to teach research methods and statistics
- Autor:
Elizabeth A. Boyle
Ewan W. MacArthur
Thomas M. Connolly
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 984625
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher perceptions of using mobile phones in the classroom: Age matters!
- Autor:
Blanche W. O'Bannon
Kevin Thomas
- Página:
15
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 984626
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-learning: Reasons students in language learning courses don't want to
- Autor:
Luke K. Fryer
H. Nicholas Bovee
Kaori Nakao
- Página:
26
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 984627
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moved to learn: The effects of interactivity in a Kinect-based literacy game for beginning readers
- Autor:
Bruce D. Homer
Charles K. Kinzer
Jan L. Plass
- Página:
37
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 984628
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Bring Your Own Device (BYOD)” for seamless science inquiry in a primary school
- Autor:
Yanjie Song
- Página:
50
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 984629
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo