- isn = "03601315"
- Artículo:
Blended learning in higher education: Institutional adoption and implementation
- Autor:
Wendy W. Porter
- Página:
185
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984650
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of a meta-tutor for constructing models of dynamic systems
- Autor:
Lishan Zhang
- Página:
196
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984651
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Where is the evidence? A meta-analysis on the role of argumentation for the acquisition of domain-specific knowledge in computer-supported collaborative learning
- Autor:
Christof Wecker
- Página:
218
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984652
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why fifth- and seventh-graders submit off-task responses to a web-based reading comprehension tutor rather than expected learning responses
- Autor:
Bonnie J.F. Meyer
- Página:
229
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984653
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive and affective implications of persuasive technology use on mathematics instruction
- Autor:
Mehmet Ersoy
- Página:
253
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984654
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo