1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Civic engagement among educated Chinese youth: The role of SNS (Social Networking Services), bonding and bridging social capital

Autor:

Zhi-Jin Zhong

Página:

263

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 984655
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

When educational agents meet surrogate competition: Impacts of competitive educational agents on students' motivation and performance

Autor:

Zhi-Hong Chen

Página:

274

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 984656
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Modelling and quantifying the behaviours of students in lecture capture environments

Autor:

Christopher Brooks

Página:

282

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

75

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-06.txt

  • Documento número 984657
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Structural model of team-based learning using Web 2.0 collaborative softwareOriginal Research

Autor:

Hwee-Joo Kam

Pairin Katerattanakul

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984658
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Iterative augmentation of a medical training simulator: Effects of affective metacognitive scaffoldingOriginal Research

Autor:

Gudrun Wesiak

Christina M. Steiner

Adam Moore

Página:

13

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984659
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo