1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

A system for formative assessment and monitoring of students' progressOriginal Research

Autor:

Fátima Rodrigues

Paulo Oliveira

Página:

30

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984660
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student academic performance stochastic simulator based on the Monte Carlo methodOriginal Research

Autor:

Eduardo Caro

Camino González

José Manuel Mira

Página:

42

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984661
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring critical components of digital literacy and their relationships with learningOriginal Research

Autor:

Jeffrey Alan Greene

Seung B. Yu

Dana Z. Copeland

Página:

55

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984662
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why they choose and how it goes: Comparing special education and general education cyber student perceptions

Autor:

Dennis Beck

Anna Egalite

Robert Maranto

Página:

70

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984663
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A prompt-based annotation approach to conducting mobile learning activities for architecture design courses

Autor:

Han-Yu Sung

Gwo-Jen Hwang

Shih-Yu Liu

Página:

80

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984664
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo