- isn = "03601315"
- Artículo:
Effects of loneliness and differential usage of Facebook on college adjustment of first-year students
- Autor:
Donghee Yvette Wohn
Robert LaRose
- Página:
158
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Direct measures of digital information processing and communication skills in primary education: Using item response theory for the development and validation of an ICT competence scale
- Autor:
Koen Aesaert
Daniël van Nijlen
Ruben Vanderlinde
- Página:
168
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
It's not only what I think but what they think! The moderating effect of social norms
- Autor:
Sukanlaya Sawang
Yuan Sun
Siti Aisyah Salim
- Página:
182
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984672
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers' pedagogical change mechanism – Pattern of structural relations between teachers' pedagogical characteristics and teachers' perceptions of transactional distance (TTD) in different teaching environments
- Autor:
Niva Wengrowicz
- Página:
190
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984673
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of verbally redundant information on student learning: An instance of reverse redundancy
- Autor:
Fatih Ari
Raymond Flores
Fethi A. Inan
- Página:
199
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984674
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo