- isn = "03601315"
- Artículo:
Effects of student characteristics and question design on Internet search results usage in a Taiwanese classroom
- Autor:
Chuen-Tsai Sun
Shu-Hao Ye
Hsi-Chien Hsieh
- Página:
134
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 984690
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An investigation of course-level factors as predictors of online STEM course outcomes
- Autor:
Claire Wladis
Alyse C. Hachey
Katherine Conway
- Página:
145
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 984691
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of a wiki-based collaborative process writing pedagogy on writing ability and attitudes among upper primary school students in Mainland China
- Autor:
Xuanxi Li
Samuel K.W. Chu
Wing Wah Ki
- Página:
151
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 984692
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a virtual learning community (VLC) to facilitate a cross-national science research collaboration between secondary school students
- Autor:
Hui Peng Chia
Alan Pritchard
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984693
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is FLIP enough? Or should we use the FLIPPED model instead?
- Autor:
Yunglung Chen
Yuping Wang
Kinshuk
- Página:
16
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984694
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo