- sec = "Columns"
- Artículo:
Interactive Installations
- Autor:
Joe Shepter
- Resumen:
An overview of ground-breaking immersive environments.
- Página:
78
- Sección:
Columns
- Publicación:
Communication Arts
- Número:
352
- Periodo:
mayo – junio 2006
- ISSN:
00103519
- SrcID:
00103519-2007-05.txt
- Documento número 569424
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visual Typography
- Autor:
Rebecca Bedrossian
- Resumen:
Type is a many splendored thing.
- Página:
86
- Sección:
Columns
- Publicación:
Communication Arts
- Número:
352
- Periodo:
mayo – junio 2006
- ISSN:
00103519
- SrcID:
00103519-2007-05.txt
- Documento número 569425
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exhibit
- Autor:
Jean A. Coyne
- Resumen:
The latest and best in visual communication from here and abroad.
- Página:
96
- Sección:
Columns
- Publicación:
Communication Arts
- Número:
352
- Periodo:
mayo – junio 2006
- ISSN:
00103519
- SrcID:
00103519-2007-05.txt
- Documento número 569426
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Apparatus for teaching physics
- Autor:
Mark Kinsler
Evelyn Kinzel
- Resumen:
An Equilibrium Board to Demonstrate Both Torques and Translational Forces
- Página:
502
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
46
- Número:
8
- Periodo:
November 2008
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2008-08.txt
- Documento número 652478
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Physics challenge for teachers and students: Down the Rabbit Hole
- Autor:
Boris Korsunsky
- Página:
505
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
46
- Número:
8
- Periodo:
November 2008
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2008-08.txt
- Documento número 652479
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:39 a. m.
- Enlace directo