1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Professional development to enhance teachers' practices in using information and communication technologies (ICTs) as cognitive tools: Lessons learned from a design-based research study

Autor:

Shiang-Kwei Wang

Hui-Yin Hsu

Thomas C. Reeves

Página:

101

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984700
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A computational modeling of student cognitive processes in science education

Autor:

Richard L. Lamb

David B. Vallett

Tariq Akmal

Página:

116

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984701
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computational organization of didactic contents for personalized virtual learning environments

Autor:

Francisco Ramos de Melo

Edna Lucia Flôres

Sirlon Diniz de Carvalho

Página:

126

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984702
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Actual friends matter: An internet skills perspective on teens' informal academic collaboration on Facebook

Autor:

M. Laeeq Khan

Donghee Yvette Wohn

Nicole B. Ellison

Página:

138

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984703
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Implementing an iPad-based alternative communication device for a student with cerebral palsy and autism in the classroom via an access technology delivery protocol

Autor:

Tania Desai

Katherine Chow

Leslie Mumford

Página:

148

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984704
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo