- isn = "03601315"
- Artículo:
Professional development to enhance teachers' practices in using information and communication technologies (ICTs) as cognitive tools: Lessons learned from a design-based research study
- Autor:
Shiang-Kwei Wang
Hui-Yin Hsu
Thomas C. Reeves
- Página:
101
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984700
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A computational modeling of student cognitive processes in science education
- Autor:
Richard L. Lamb
David B. Vallett
Tariq Akmal
- Página:
116
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984701
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computational organization of didactic contents for personalized virtual learning environments
- Autor:
Francisco Ramos de Melo
Edna Lucia Flôres
Sirlon Diniz de Carvalho
- Página:
126
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984702
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Actual friends matter: An internet skills perspective on teens' informal academic collaboration on Facebook
- Autor:
M. Laeeq Khan
Donghee Yvette Wohn
Nicole B. Ellison
- Página:
138
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984703
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implementing an iPad-based alternative communication device for a student with cerebral palsy and autism in the classroom via an access technology delivery protocol
- Autor:
Tania Desai
Katherine Chow
Leslie Mumford
- Página:
148
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984704
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo