- isn = "00219584"
- Artículo:
No Teacher Is an Island: Bridging the Gap between Teachers´ Professional Practice and Research Findings
- Autor:
Deborah Herrington
Patrick L. Daubenmire
- Página:
1371
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1571751
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing a Culture of Modeling To Enhace Conceptual Understanding in High School Chemistry Courses
- Autor:
Amanda D. Edward
Michelle Head
- Página:
1377
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1571752
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reactivity II: A Second Foundation-Level Course in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry
- Autor:
Chris P. schaller
Kate J. Graham
- Página:
1383
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1571753
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interdisciplinary Research in a Dense Summer Bridge: The Role of a Writing Intensive Chemistry Seminar
- Autor:
Stephen Waratuke
Thomas Kling
- Página:
1391
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1571754
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Approaching a Conceptual Understanding of Enzyme Kinetics and Inhibition: Development of an Active Learning Inquiry Activity for Prehealth and Nonscience Majors
- Autor:
Chloe House
Glen Meades
- Página:
1397
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1571755
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:20 a. m.
- Enlace directo