- pub = ("Mind, Culture, and Activity")
- Artículo:
Brains and Human Intelligences and Many Minds
- Autor:
Clifford Morris
- Página:
75
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 827421
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning Sciences Research: Shaping Schools of the Future
- Autor:
Donna DeGennaro
- Página:
82
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 827422
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning From Reform as Learning: Lessons at the Intersection of Implementation Research and Learning Theories
- Autor:
Meredith I. Honig
- Página:
83
- Sección:
Second Psychology as First Psychology
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2008-01.txt
- Documento número 827423
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In search of sensitive ethnography of change
- Autor:
Mervi Hasu
- Resumen:
Tracing the invisible handoffs from technology developers to users
- Página:
90
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, And Activity: An Internacional Journal
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749093-2005-02.txt
- Documento número 844247
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Artifacts, tools, and classrooms
- Autor:
Geraldine McDonald
Huong Le
Joanna Higgins
Valerie Podmore
- Página:
113
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, And Activity: An Internacional Journal
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749093-2005-02.txt
- Documento número 844248
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:14 a. m.
- Enlace directo