- importsource = "0003861x-2012-02.txt"
- Artículo:
Casarès – Doisneau School, Saint – Denis, Paris France
- Resumen:
A new school rises from the ashes of an industrial site
- Página:
30
- Publicación:
Architectural Review, The
- Número:
1380
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
0003861x
- SrcID:
0003861x-2012-02.txt
- Documento número 931962
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sandal Magna Community primary School, Wakefield, UK
- Resumen:
Sarah Wigglesworth explores the power of narrative
- Página:
40
- Publicación:
Architectural Review, The
- Número:
1380
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
0003861x
- SrcID:
0003861x-2012-02.txt
- Documento número 931963
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Brentwood School, Essex, and Spa Shcool, London, UK
- Resumen:
Two London practices delight in decoration
- Página:
48
- Publicación:
Architectural Review, The
- Número:
1380
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
0003861x
- SrcID:
0003861x-2012-02.txt
- Documento número 931964
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Typology Quarterly: Schools
- Resumen:
Christian Kühn charts the trend for adaptable learning spaces in the design of your educational institutions
- Página:
59
- Publicación:
Architectural Review, The
- Número:
1380
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
0003861x
- SrcID:
0003861x-2012-02.txt
- Documento número 931965
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The adaptability of bamboo for contemporary forms
- Página:
70
- Publicación:
Architectural Review, The
- Número:
1380
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
0003861x
- SrcID:
0003861x-2012-02.txt
- Documento número 931966
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:00:17 a. m.
- Enlace directo