1. importsource = "00131784-2006-10.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Learning to Think in English

Autor:

Yu Ren Dong

Resumen:

Question-seeking activities invite students to hypothesize in a new language.

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792660
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

N Is for Nonsensical

Autor:

Susan B. Neuman

Resumen:

Drilling preschoolers in skills is not sufficient.

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792661
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Savoring Reading, Schoolwide

Autor:

Sally M. Reis

Elizabeth A. Fogarty

Resumen:

Planned experiences guide students to read challenging yet enjoyable texts.

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792662
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Who's Afraid of the Big “Bad Answer”?

Autor:

Maren Aukerman

Resumen:

Correcting students' misinterpretations may short-circuit meaningful discussion.

Página:

37

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792663
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Where's the Content?

Autor:

Will Fitzhugh

Resumen:

Teachers and tests too often ask students to focus on style, mechanics, and personal feelings, the founder of The Concord Review believes.

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792664
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo