- importsource = "00219584-1980-01.txt"
- Artículo:
"Cents-ible" media: Novel applications of effective, low-cost teaching aids
- Autor:
Rod O'Connor
Alton Banks
Paul Glenn
- Página:
76
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
1
- Periodo:
enero 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-01.txt
- Documento número 237064
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How do I get the answer? Problem solving in chemistry
- Autor:
George L. Gilbert
- Página:
79
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
1
- Periodo:
enero 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-01.txt
- Documento número 237065
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Profiles in learning: 1. How well do we teach?
- Autor:
Robert C. Brasted
- Página:
82
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
1
- Periodo:
enero 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-01.txt
- Documento número 237066
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An alternative method of grading to letter grades and percent scores: "Relative order"
- Autor:
A. G. Pinkus
Joseph V. West
- Página:
89
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
1
- Periodo:
enero 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-01.txt
- Documento número 237067
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Occupational health efforts in university chemistry labs: A survey and a monitoring scheme
- Autor:
J. T. Pierce
R. L. Coleman
- Página:
A9
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
1
- Periodo:
enero 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-01.txt
- Documento número 237068
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:58 p. m.
- Enlace directo