- importsource = "00219584-2009-01.txt"
- Artículo:
CSERD—Another Important NSDL Pathway for Computational Chemistry Education
- Autor:
Shawn C. Sendlinger
Clyde R. Metz
- Página:
126
- Sección:
On the Web
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247275
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online Resources for Teacher and Students from the American Chemical Society
- Autor:
Mary Kirchhoff
- Página:
127
- Sección:
On the Web
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247276
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Molecular Models of Compounds in Lightsticks
- Autor:
William F. Coleman
- Página:
128
- Sección:
On the Web
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247277
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ving Textbook of Chemistry—for Everyone
- Autor:
W. Moore
- Página:
11
- Sección:
Editorial
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 523334
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organ Preservation Improved by Snow Flea Protein?; Edible "Antifreeze" Prevents Unwanted Ice Crystals; Thujone: Not the Active Ingredient in Absinthe
- Autor:
Angela G. King
- Página:
12
- Sección:
Reports from Other Journals: Research Advances
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 523335
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo